Regulamin Ośrodka Wczasowego "Morski Zakątek" w Rowach
I. Zasady wynajmu
1. Dobę hotelową rozpoczynamy o godz. 16.00, kończymy o godz. 10.00. Zmiana godzin doby hotelowej możliwa jest wyłącznie w uzgodnieniu z właścicielami Ośrodka
2. Każda osoba mieszkająca w Ośrodku zostaje zameldowana w książce meldunkowej Ośrodka zgłoszonej w Urzędzie Gminy Ustka, w związku z tym po przyjeździe należy przedstawić ważny dokument tożsamości (dowód osobisty; legitymację szkolą lub studencką, legitymację z ZUS) podczas meldunku.
3. Uregulowanie całkowitego kosztu pobytu ( gotówką) winno nastąpić najpóźniej w dniu przyjazdu podczas meldunku.
4. Przekazanie i oddanie domku następuje w obecności właścicieli Ośrodka.
5. Ilość osób zakwaterowanych w pokojach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych i mających opłacony pobyt.
W przypadku stwierdzenia przebywania w domku osób nieuprawnionych, koszt ich pobytu ponosi osoba zameldowana
II. Zasady korzystania z obiektu
7. Goście korzystający z wypoczynku ośrodku zobowiązują się przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w sytuacjach wyjątkowych do próśb właścicieli Ośrodka.
8. Wszelkie usterki zauważone w trakcie użytkowania domku prosimy zgłaszać na bieżąco właścicielom Ośrodka.
9. Za uszkodzone lub zagubione przedmioty oddane do użytkowania, a będące na wyposażeniu domków wczasowicze ponoszą pełną odpowiedzialność materialną.
10. Szkody powstałe z winy wczasowiczów rozliczamy na miejscu.
11. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w domkach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku. Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione poza domkiem, w tym na tarasie.
12. Cisza nocna w godzinach od 22.00 do 7.00 rano.
13. Osoby zakłócające spokój i porządek w Ośrodku mogą być usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.
14. Na terenie ośrodka zabronione jest:
a) zakłócanie spokoju i wypoczynku, w tym odtwarzanie głośnej muzyki,
b) palenie ognisk,
c) nieprzyzwoite, wulgarne zachowania,
d) zabrania się wystawiania mebli poza obręb werandy
e) zaśmiecania i zabrudzanie ośrodka.
15. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia Ośrodka bez zwrotu kosztów.
16. Osoby nie będące Wczasowiczami Ośrodka, a przebywające w nim po godz. 22:00 zobowiązane są do jego opuszczenia. Ewentualny dłuższy pobyt winien zostać zgłoszony właścicielom Ośrodka.
17. Zezwalamy na pobyt w Ośrodku zwierząt domowych, po uprzednim zgłoszeniu właścicielom Ośrodka. Właściciele zwierząt zobowiązani są do posiadania aktualnej książeczki szczepień, sprzątania nieczystości oraz wyprowadzania zwierząt poza teren ośrodka, a na terenie ośrodka wyłącznie na smyczy. Właściciele zwierząt domowych ponoszą za nie pełną odpowiedzialność.
18.Właściciel ośrodka nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy ani znajdujące się w nich mienie.
19. W przypadku zgubienia klucza do domku, gość zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia tego właścicielom Ośrodka w celu wymiany zamka i uiszczenia związanej z tym opłaty.
20. Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w Ośrodku dozwolony pod opieką osób dorosłych.
21.Osoba rozpalająca grilla zobowiązana jest również do zagaszenia go i nadzorowania podczas palenia.
22. Zaliczka wpłacona na poczet rezerwacji przepada w momencie odwołania rezerwacji przez Wczasowicza.
23. Zabrania się podłączania piecyków elektrycznych w domkach bez zgody właścicieli Ośrodka.
24. Zabrania się mycia samochodów oraz pojazdów mechanicznych na terenie Ośrodka.
25. Prosimy o wynoszenie śmieci z domków do kontenerów na terenie Ośrodka, znajdujących się przy parkingu.
26. W domkach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu. Spożywania alkoholu dozwolone jest wyłącznie w domkach.
III. Plac zabaw
27. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 2 do 12 lat.
28. Dzieci korzystające z placu zabaw muszą znajdować się pod opieka osób dorosłych, które są za nie w pełni odpowiedzialne.
29. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
30. Na plac zabaw nie wolno wprowadzać psów.
IV. Postanowienia końcowe
Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją powyższego regulaminu.
Właściciele Domków Morski Zakątek życzą udanego i niezapomnianego wypoczynku.